Hallo ik heb een vraag ik ben 20 jaar en mijn vriendin is 19 jaar alleen haar clitoris doet pijn bij het aanraken en het bevredigen van de cilitoris

dit is alleen als ik de clitoris met de vingers bevredig en als ik het met de tong doe is de pijn niet aanwezig wat kan het zijn ze zit zelf ook met die vraag want vingeren kan alleen als ik met me vinger de vagina inga en de clitoris ontwijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leeftijd is volgens mij niet zo belangrijk... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, het kan iets zeggen over het waarschijnlijke ervaringsniveau. En als zij ouder was, wellicht al in de overgang, zou ik wel degenlijk aan andere oorzaken denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uw antwoord is te vinden in uw vraag.

Antwoorden (12)

Misschien ben je te lomp bezig? Eelt? Heeft ze misschien verwonding door overmatig stimulatie?

Dit is iets wat je met de gynaecoloog kan bespreken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
C+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook als ze het zelf doet doet het pijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een soort ontsteking o.i.d? Ik zou het met een professioneel bespreken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel voorzichtig doen hoor! komt het door je werk wat je doet dat je vingertoppen hard zijn?? (eelt)
en wat als ze het zelf doet?

Het klinkt alsof je het of te hard doet of dat ze erg gevoelig is (omdat het met de tong wel prima gaat) Een vrouw weet als het goed is zelf wat lekker is en wat het beste werkt. Als dat niet het geval is moet je vriendin op ontdekkingstocht. Vervolgens kan ze jou weer wat leren.

Je kan zelf natuurlijk ook samen met haar proberen wat ze lekker vindt en wat niet. Probeer niet de clitoris direct aan te raken. Dat is voor veel vrouwen te gevoelig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dokter raadplegen. Of eens voorzichtiger te werk gaan iets meer voorspel om opwinding te verhogen en niet direct alles te willen bevoelen en vingeren
13 jaar geleden
Twee mogelijkheden:

1. Je doet het te hard. Zeker als ze nog niet heel opgewonden is, kan het pijnlijk zijn om de clitoris te hard aan te raken. Vingeren wordt vaak aangeraden als voorspel, maar het werkt niet om als voorspel je direct op de clitoris te storten.

2. Het geheel is niet glibberig genoeg. Over de clitoris wrijven als het niet goed glijdt, kan pijnlijk zijn. Het gaat dan gewoon te stroef. Dat zou ook verklaren waarom beffen (automatisch glibberig door speeksel, en bovendien is je tong gladder dan je vinger) wel goed gaat. Dit is op te lossen met het vocht uit haar vagina als ze al erg opgewonden is, of anders een beetje glijmiddel. Let erop dat het een glijmiddel op waterbasis moet zijn als jullie daarna nog seks met condoom willen hebben. Speeksel droogt bij vingeren trouwens al snel op, dat is dus waarschijnlijk niet de oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Goed antwoord. Met als toevoeging, dat de clitoris ook direct na een orgasme extreem gevoelig kan zijn, tot pijn aan toe. Willen jullie dan toch nog verder cq opnieuw, dan zul je gewoon even geduld moeten hebben.
Kimath
13 jaar geleden
Mooi uitgebreid antwoord, met je vingers moet je inderdaad voorzichtiger doen. Plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had het niet beter kunnen zeggen +
Wellicht als jij je vingers eerst insmeert met wat glijmiddel, dat het haar geen pijn meer doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien ben je te wild bezig geweest.. mannen denken dat het door heel hard erover te gaan, dat vrouwen daardoor klaarkomen..mooi niet,t raakt geirriteerd, en dan is iedere aanraking pijnlijk..laat t een paar dagen op rust komen en laat je vriendin aangeven,wat ze fijn vind..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef porno de schuld. In veel films gaan mensen tekeer alsof ze een lotto-kraskaart-gegarandeerd-prijs bewerken in plaats van een clitoris.
Kimath
13 jaar geleden
Dat ziet er gewoon eng uit :P
Je moet gewoon rustiger aan, en zachtjes erover heen, dat voelt veel fijner. @SuzyQ: Lotto-kraskaart, haha XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja precies... moet je bij een man eens proberen..zo hard r..kk..n totdat de kop onderhand licht geeft...vinden ze ook niet fijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht geeft... hahahahahahahahaha
Misschien een heel raar antwoord, als toevoeging op eerdere goeie antwoorden: als je vriendin vaak strakke spijkerbroeken draagt, dan kan het zijn dat haar clitoris ongemerkt geïrriteerd raakt, overgevoelig dus. Die dubbele, harde naad in het kruis, kan voor behoorlijke irritatie zorgen, vooral als ze ook nog veel fietst. Zo door de dag heen hoef je dat niet te merken, maar bij aanraking des te meer. Verder idd lekker met glijmiddel aan de gang en zorgen dat je niet per ongeluk met je nagels over haar clitoris gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je vriendin een (onbewust) trauma heeft.
Veel meisjes die sexueel misbruikt zijn, verdringen dit.
Het soort misbruik wekt dan, in een normale situatie , gevoelens op die een pijnassociatie geven.
Zelfs als je je vingers dus natmaakt en heel voorzichtig te werk gaat, kan het zijn dat je vriendin dit toch als naar/pijnlijk/onprettig ervaart.
Ik raad je dan aan deze handeling achter wege te laten en
dat te doen wat ze wel prettig vind.
Op enig moment komt een verdrongen trauma dan toch boven water en dan pas (en ook niet eerder) is ze er aan toe daar wat mee te doen.
Hopelijk vergis ik me en voorzien de andere antwoorden in de oplossing.

Toegevoegd na 4 uur:
zie reacties voor verdere verduidelijking
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon lekker glijmiddeltje gebruiken, dan komt het helemaal goed!
Ik zou je een massage-olie met een lekker geurtje aan willen raden. Je hoeft dan ook niet direkt op 'het doel' af te gaan ... misschien ff een lekkere massage vooraf ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook zijn dat ze een overgevoelige clitoris heeft, stimuleer het gebied eromheen en niet direct de clitoris zelf..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak je vingers ook nat met wat spuug als je bezig bent met je tong en behandel t teder en ga er niet als n bezetene oplos bewegen.switch af en toe over van tong naar vingers en voer de druk op als zij t toelaat.zo gauw als ze er last van krijgt doe je t weer rustiger aan.concentreer je niet alleen op haar clitoris maar op haar hele vagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als haar clitoris met vingeren zeer doet en met je tong niet, dan is volgens mij de oplossing heel simpel.
door gaan met je tong.